Повідомили особисті дані та втратили майже 150 000 гривень: запорізькі поліцейські нагадують як вберегтися від шахраїв
Однією з найпоширеніших схем аферистів залишаються «дзвінки від імені представників банку». Протягом тижня шестеро громадян потрапили на гачок зловмисників та втратили свої гроші. Працівники поліції встановлюють осіб, причетних до скоєння злочинів.
Зазвичай на мобільний телефон надходить дзвінок нібито від працівника служби безпеки банку. «Вашу карту заблоковано», «з вашої картки намагаються зняти гроші», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «з вашого рахунку здійснюється підозріла транзакція», «необхідно пройти верифікацію» - у такий спосіб шахраї намагаються отримати доступ до банківських даних. Довірливі запоріжани здійснюють низку підтверджень зі свого гаджету або називають псевдобанкіру конфіденційні дані. Після чого виявляють зникнення коштів зі своїх банківських рахунків.
Поліція Запоріжжя вкотре застерігає громадян та нагадує прості правила, дотримання яких допоможе не стати жертвою шахрайства:
- пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію стосовно банківських рахунків чи картки;
- в жодному разі не повідомляйте нікому персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV, коди в смс-повідомленнях, що можуть використовуватися для підтвердження транзакцій, а також пароль від онлайн-банкінгу;
- для захисту банківського рахунку забороніть віддалену заміну сім-картки, використовуйте лише офіційний застосунок свого банку та не проводьте платіжні операції з чужих пристроїв.
Якщо ви встигли повідомити шахраям дані картки - негайно заблокуйте її, зверніться до фахівців центру протидії шахрайствам за номером телефону 068-688-85-73 (наявні месенджери "WhatsApp", "Telegram", "Viber", "Signal") або зателефонуйте на спецлінію 102.
Відділ комунікації поліції Запорізької області
