Портал в режимі тестування та наповнення
Запорізька служба «102» виконує завдання в умовах значного навантаження та закликає громадян бути відповідальними під час звернення на спецлінію
Опубліковано 24 грудня 2020 року о 12:21

З початку року до запорізької поліції надійшло більше 450 тисяч дзвінків, які опрацювали оператори 102. В середньому навантаження на одного оператора складає понад 15 повідомлень за годину. 

Відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції», протягом 11 місяців 2020 року на спецлінію «102» ГУНП в Запорізькій області надійшло більш ніж 450 тисяч звернень від громадян. В середньому навантаження на 1 оператора складає понад 15 повідомлень за годину, а одна розмова триває близько 2-3 хвилин. Навантаження на одного оператора в Запорізькій області займає 3 місце по Україні. 

«У відділі служби «102» управління оперативно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП в Запорізькій області до складу наряду залучається в середньому 9 операторів. Під час того, як оператор приймає звернення, він передає інформацію диспетчеру, відповідальному за керування нарядами поліції, а також оперативному черговому відділу поліції, на території якого вчинено злочин. Далі диспетчер негайно направляє наряд на місце події, і у подальшому контролює та коригує його дії до моменту припинення правопорушення», - розповідає начальник відділу служби 102  Євген Глушенко. 

На теперішній час існують певні проблемні питання, пов’язані з необізнаністю населення про принципи функціонування системи оперативного реагування в Національній поліції України. 

По-перше, відділ служби «102» централізовано приймає виклики з мобільних терміналів з території всієї Запорізької області.  При цьому, велика кількість громадян, гадаючи, що вони телефонують до територіального підрозділу поліції, називають лише назву села та вулицю, а часто лише місцеву назву території (біля ферми, кафе, кладовища тощо) та не можуть назвати в якому районі області вони знаходяться. Враховуючи те, що в Запорізькій області є однойменні населені пункти, втрачається час для уточнення місцевості. 

Як відзначають працівники служби «102», багато заявників під час спілкування з операторами виражають в першу чергу свої емоції і не можуть сформулювати, яка саме подія відбулася - бійка, крадіжка, дорожньо-транспортна пригода чи інше. В таких умовах складно отримати відповіді на необхідні запитання, щоб відповідно відреагувати. 

Крім цього, на спецлінію «102» надходить велика кількість звернень з інформацією, яка не потребує реагування поліції або взагалі не стосується її діяльності. Наприклад, про погану роботу систем житлово-комунального господарства, надання роз’яснень діючого законодавства, виклик швидкої медичної допомоги чи прохання просто поспілкуватися. 

Працівники поліції звертаються до громадян: «Телефонуючи  на «102» залишайтеся зібраними та уважними. Чітко сформульована адреса та місцевість, де сталася подія, значно пришвидшить реагування поліції. Намагайтеся не відволікати операторів  питаннями, які не відносяться до їх компетенції. Адже в цей комусь може бути потрібна  негайна допомога і своєчасне реагування поліції. 

 

Відділ комунікації поліції Запорізької області 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux