250 тисяч гривень коштувало молодій жінці необачне спілкування з невідомою особою по телефону. Зловмисник представився працівником кіберполіції і вона повідомила йому пінкод та іншу персональну інформацію.
8 серпня до чергової частини відділу поліції №4 Запорізького районного управління звернулась із заявою жителька Комунарського району міста 1998 року народження. На ї мобільний зателефонував невідомий чоловік та представився працівником кіберполіції. В ході подальшої розмови він попросив повідомити пін-код банківської картки та перевірочне слово, що і зробила довірлива громадянка. Невдовзі з її рахунку були списані гроші в сумі 251 тисячі гривень. Відомості за цим фактом зареєстровані, здійснюються слідчо-оперативні заходи.
Працівники поліції наголошують, що шахраї по телефону можуть представлятися ким завгодно. Проте, яку б «маску» не вдягали злочинці, риторика їх зводиться до конкретної мети – дізнатися від вас персональну інформацію по банківській картці або схилити вас здійснити певні дії у мобільних застосунках, терміналах, банкоматах. Якщо зловмисникам це вдається, то вони, використовуючи сучасні технології, скоріше за все заволодіють вашими грошима.
Тому, поліцейські вкотре закликають громадян бути пильними під час спілкування з незнайомими особами по телефону. Якщо мова заходить про персональні дані банківських карток та рахунків, прохання надати конфіденційну інформацію або здійснення якихось маніпуляцій – вмикайте «захисну реакцію»! Вона повинна бути однозначною – негайно перервіть розмову, бо з вами спілкується шахрай!
Всю інформацію щодо стану вашої картки і грошових рахунків перевіряйте особисто у банківських установах або зателефонувавши на гарячу лінію банку.
Нагадаємо: У Запоріжжі до поліції з заявами звернулися жертви «банківських» шахраїв.
Відділ комунікації поліції Запорізької області